maandag 20 oktober 2008

Hypermarcher



Vandaag waren we voor het eerst in de nieuwe hypermarche, Intermarche les mousquiteres.
Dit is op een gloednieuwe industriezone commerciële, waar ook een hele grote bouwmarkt is.
De grote supermarkt was ruim opgezet en goede keus aan producten.
Een aangename afwisseling met Atac onze supermarkt tot nu toe.
Verdwalend in tussen de grote schappen en opvallend lege winkelruimte, stond er een lange jongenman met zandkleurige kleding tegen over mij bij de vrieskisten terwijl ik mij verheude bij het zien van Dokter Oekter pizza. Hij keek me strak aan. Bij sommige rijen kwam ik hem weer tegen. Toen ik bij de blikken gepelde tomaten stond duwde hij mij een papiertje in mijn hand en zei: bonjour, quand vous voulez me contacte ou telefone! en liep weg mij met een zwaar rood hoofd en grote ogen achterlatend.
Leuke supermarkt, daar gaan we vaker heen!

Wie staat er weer wazig bij de drank?, Nee hoor! het is ook voor mij.

aangezien ik mij potten voor de deur steeds laat verdrogen dacht ik aan de blauwe viooltjes.

Geen opmerkingen: