maandag 15 december 2008

Doven baasjes en debiele intincten

Gek wordt ik er van, lig ik heerlijk in onze nieuwe slaapkamer te genieten van de nachtrust bij volle maan, wordt het ontspannende gevoel continu irritant verstoort door het geblaf van die kut honden! En.. niet alleen op bij volle maan hoor, nee.. elke nacht, hele nachten lang. Ik vervloek ze, ik moord ze, ik wurg en schiet ze dood in mijn nachtelijke gedachte die langzaam mijn dromen in kruipen. Dat die baasjes zelf er niet gek van worden, ik snap het niet! Dove kwartels

Mijn vader heeft een apparaatje gezien in een blaadje, die werkt op het geblaf van honden en zend dan een signaal uit waar honden niet tegen kunnen en stoppen met blaffen. Ik denk tegen de tijd dat we in BB wonen en die mormels nog steeds hun bek open doen in op het land kruip van onze buurman en zo'n apparaatje verstop. Gna gna gna...

O Hond waar maak je toch druk om, het is ook een questie van opvoeding, ja met de Franse slag zo las zo veel dingen hier. Nou, was het in marokko nog wel ietsje peitsje erger maar wat maakt dat nou uit.

Mooi he van uit onze slaapkamer, de ondergaande vollemaan om acht uur sóchtens.

Geen opmerkingen: