vrijdag 13 november 2009

bij de bushalte


Op een warme zomer dag in augustus 1969 logeerden mijn broer en ik bij onze oma in Denhaag. Ik was hier twee dus herinneren doe ik niet meer. Ik heb deze polaroid foto’s gevonden ( wat op zich al heel bijzonder is want onze familieleden hadden spiegelreflex camera's van Nikon en eigen doka’s en polaroid was voor de duffe burger) bij de spullen van mijn andere oma. In een mooie gebloemde enveloppe met een brief er bij. Een brief van mijn ene oma naar mijn andere oma. Ook heel bijzonder want ze mochten elkaar niet, hoewel ze allebei uit Denhaag kwamen!
Ik zag dus voor het eerst deze goed en trouw bewaarde foto’s met pakkende teksten van hoe schattig wij waren maar heel vermoeiend. Om je kleinkinderen uit te kleden bij de bushalte is wel apart, het moet wel heel warm zijn geweest. Hoewel ik me, zo te zien wel iets verlegen bij voelde. Vooral die hoog opgetrokken broekjes kan ik wel waarderen.

Geen opmerkingen: