zondag 15 april 2012

Ooh Mon Amour


Je t'Aime
Moi non plus

Ik hou van je
oh, ja ik hou van je!
ik ook niet
oh, mijn liefde
als de golf ? en nu
Ik ga ik ga en ik kom
tussen uw lendenen
en ik
houd me-ik hou van je ik hou van je
oh, ja ik hou van je!
ik ook niet
oh mijn liefde
je bent de golf, ik ben de? het blote
je gaat en je gewoon
tussen mijn nieren
je gaat en je komt
tussen mijn nieren
en ik
zal ontmoeten, ik hou van je ik hou van je
ik ook niet
oh, mijn liefde
als de golf ? en dan
Ik ga ik ga en ik kom
tussen uw lendenen
en ik
ik herinner me
je gaat en je gewoon
tussen mijn nieren
je gaat en je komt
tussen mijn nieren
en ik
zal ontmoeten, ik hou van je ik hou van je
oh, ja ik hou van je!
ik ook niet
oh mijn liefde
fysieke liefde is zonder einde
Ik ga en ik kom
tussen uw lendenen
Ik ga en ik kom
en ik houd
nee! nu
Kom!


Serge Gainsbourg

Geen opmerkingen: