zondag 9 mei 2010

Weekeind Bourgogne

Ik achter Jeroën aan

Mijn debuut van 600km zit er op. We zijn naar Rob & Fam. geweest, Jero met de camper en ik met mijn eigen autootje. Omgedraaide wereld, hoe noordelijker we kwamen hoe warmer het werd. Na de sneeuw bergen van Puy de Dome, in de gele velden van de naar honing ruikende koolzaad. Senna en Iris hebben me het buurt paard laten zien, die graag het net gemaaide gras aannam. We hebben in de modder gespeeld, door hun prachtige tuin gelopen, de bomen bewonderd en Jo heeft ons verwend met een lekkere maaltijd na dat wij samen in mijn autootje boodschappen hadden gedaan. Fijn om hun zo genietend te zien en heel fijn dat wij lieve familie nu vlak bij hebben.
Het lieve paard van de buren
Trotse bezitter van een mooi Frans huis
Modder, bagger, blubber,mmmmm lekker
Op de terug weg langs Puy de Dome

Geen opmerkingen: