zondag 20 september 2009

Oma Pluum



Mijn mooie en mijn laatste Oma is dood. Zij is eergister op 89 jarige leeftijd in het bijzijn van haar dochter overleden. Toen ik geboren werd had ik drie oma’s, nu heb ik er geen een. Een daarvan was mijn overgrootoma. Toen Tun geboren werd waren we allemaal heel trots op ons vijfgeneratie foto. Tun had een bedovergrootmoeder. Nu zijn drie daarvan al weg. Mijn moeder is ook dood. Ik weet niet waarom maar in plaats van verdrietig ben ik boos. Niet op mijn oma natuurlijk want met een leeftijd van bijna 90 heeft zij erg haar best gedaan, maar misschien omdat ik nu alleen sta in de vrouwenlijn. Die ook weer ophoud want ik heb alleen een zoon.
Mijn mooie oma is dood. Door haar besta ik, ik sterf nu ook een beetje.



1 opmerking:

Anoniem zei

ik voel met je mee schatje