vrijdag 8 mei 2009

Op het strand tijdens het zoeken naar kleurrijke voorwerpen voor ons afvalversierboom, kwam ik een groene ballon tegen met nog wat lucht er in èn met een kaartje eraan. Dit was voor het eerst dat ik sinds al die tochten aan het strand (Europa, Brasil, Peru, Maroc, Turkije, Noord Amerika) een berichtje tegen kwam wat op antwoord wachten. Aan het ballonnetje zat een kaartje met een uitnodiging voor een huwelijksfeest. Die was 3 dagen geleden al voltrokken, helaas net te laat. Wel een lieve intentie. Op het kaartje stond, dat je de vind plaats van het kaartje, dorp, stad, provincie, departement, land, of zelf buur continent met jouw persoonlijke gegevens op kon schrijven en naar hun vermelde adres terug kon sturen. Ik heb de groene gekrompen ballon die van noord naar zuid 317km heeft afgelegd met alle eer aan de top van mijn versierboom gebonden. Ik ga ze wel een brief schrijven met deze foto erbij. Ik hoop dat lang en blij gelukkig getrouwd blijven.

Geen opmerkingen: